X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

تمرینات خانگی خود را با تشک رزمی طرح تاتامی ارتقا ببخشید

تمرینات خانگی خود را با تشک رزمی طرح تاتامی ارتقا ببخشید

تشک رزمی تاتامی استفاده های متنوعی دارند: در مدارس، خانه ها و البته باشگاه های هنر های رزمی. چگونه می توانید تمریناتتان را با اضافه کردن تشک های هنر های رزمی طرح تاتمی ارتقا دهید؟ سوال خوبی پرسیدید.

اگر می خواهید تمرینات و مهارت هایی که در باشگاه های هنر های رزمی می اموزید به سادگی و آرامش در خانه بیاموزید، داشتن تاتامی و تشک رزمی یک الزام است. هیچ شکی در این موضوع نیست. اگر در باشگاه مربیتان تمریناتش را بر روی تشک های هنر های رزمی انجام می دهد، شما چرا این احتیاط را انجام نمی دهید؟

FMFA3996

فکر می کنید نمی توانید قیمتش را بپردازید؟ مفتخر هستیم اعلام کنیم که می توانید در نیک فوم فوم فارغ از سایز و ابعاد و ضخامت، تشک های تاتامی هنر های رزمی را با قیمت معقول تهیه فرمایید. می بینید، برخلاف سایر تشک ها، تنها کافی است به تعداد مورد نیاز تشک های هنر زرمی تهیه کنید و سطح مورد نظرتان را با آنها بپوشانید. اگر ناحیه کوچکی را در اختیار دارید، مثلا گوشه یک اتاق یا زیر زمین خانه تان، فقط کافی است چند تشک بخرید. اگر می خواهید کل اتاق یا گاراژتان را پوشش دهید، آن را اندازه بگیرید و به تعداد کافی و مورد نیاز تشک بخرید. کاملا به صرفه در خواهد امد.

به محض خرید این تشک های فوم هنر های رزمی (در نیک فوم آن را خیلی سریع تحویل می دهیم)، می بینید که کار نصب آن بسیار ساده و سریع خواهد بود. یک بار یکی از مشتریانمان گزارش داد که کار نصب این تشک ها برایش تنها چند دقیقه زمان برد. او داشت از تشک های با سایز بسیار بزرگ استفاده می کرد، به این ترتیب فضای بزرگ در زمانی اندک پوشش داده می شد. اما نکته این است، با لبه های قفل شونده در طرفین تشک ها، می توان آنها را بسیار سریع به هم متصل کرد به طوری که اصلا به چشم نیاید. ما همیشه توصیه می کنیم از چسب فرش برای جلوگیری از سر خوردن تشک ها و ایمنی بیشتر استفاده شود. تشک ها خیلی خوب به هم متصل می مانند، اما اضافه کردن چسب فرش فقط برای محکم کاری بیشتر است.

خب، دنبال کدام یک از مدل های تشک های هنر های رزمی ما هستید؟ این سوالی است که جواب دادن به آن بسیار ساده است. اول یک نگاه صادقانه به میزان مهارت خود داشته باشید. اگر تازه کار هستید، ممکن است بخواهید با تاتمی های ¾ اینچ شروع کنید. این از نظر ضخامت در حد میانه قرار دارد. اگر یک رزمی کار فصلی هستید، ممکن است مدل با ضخامت 0.5 اینچ را ترجیح بدهید. این ها هم محافظت را به همراه دارند، اما درجه بالاتری از حس تعادل را به شما القا خواهند کرد. اگر می خواهید محافظت بیشتری داشته باشید (مثلا زمانی که بچه های کوچک از تشک ها استفاده می کنند) مدل با ضخامت 1 اینچ نمی تواند انتخاب بدی باشد.

تشک های کفپوش تاتامی هنر های رزمی در تمرینات خانگی غیر معمول نیست، اما ممکن است برای شما اولین بار و تازه باشد. کاری کنید که تمرین برایتان لذت بخش باشد و متناسب با بودجه، فضا و سطح مهارتتان تشک هنر های رزمی را انتخاب کنید.

درج نظر