مجموعه صنعتی فوم لاستیک نیک آوا که به عنوان تجاری نیک فوم شناخته می شود در سال 1378 با هدف تامین نیاز بازار داخل و قطع نیازمندی به واردات انواع محصولات فوم و لاستیک شروع به فعالیت نمود. زمینه اصلی فعالیت شرکت تولید انواع فوم ورزشی و صنعتی از جمله تجهیزات ورزشی، تشک تاتامی، محصولات ورزشی ، فوم رول، فوم ارتوپدی، فوم های تولید اسباب بازی و تجهیزات سرگرمی کودک، فوم بسته بندی و گلسازی (بلندرورق های بزرگ فشرده و نرم ، کفپوش گرانولی و لاستیکی و سایر محصولات زیر مجموعه  مورد استفاده در صنایع گوناگون می باشد. پس از گذشت بیش از یک دهه از فعالیت مجموعه و پایبندی مداوم به کیفیت محصولان و رضایت مشتری، با گسترش فعالیت و با در اختیار داشتن سه کارخانه و سایت تولیدی بخش عمده ای از نیاز بازار و صنایع داخلی به انواع محصولات فومی و ورزشی را تامین می کند.

نیک فوم با بهره گیری از کادر متخصص و تکنولوزی روز دنیا تولید کننده عمده این محصولات  در ایران و خاور میانه می باشد. تجربه تولید انواع فوم و لاستیک از سالیان درو به نیک فوم کمک کرده تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز بازار و صنایع داخلی انواع فوم و لاستیک را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید. ارایه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری همواره از ارکان اصلی فعالیت و موفقیت ما می باشد.

 محصولات تولیدی نیک فوم و موارد مصرف:

محصولات تولیدی این مجموعه صنعتی بنا به مورد استفاده و کاربری به عنوان محصول نهایی یا به عنوان بخشی از اجزای تشکیل دهنده محصول نهایی با خواص متفاوت و درجه سختی و فشردگی متفاوت تولید می شود. به عنوان نمونه ورق های تاتامی نیک فوم با قابلیت ضربه گیری بالا بر حسب استفاده در رشته های رزمی مختلف، مهد کودک ها و زمین های بازی، سالن های بدنسازی یا سایر موارد با کیفیت های مختلف و رنگ بندی و ضخامت متنوع تولید و ارائه می گردد.

ورق های بزرگ تولید شده توسط این مجموعه عمدتا پس از تولید در ابعاد مختلف برشکاری شده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از موارد استفاده این فوم ها عبارتست از: عایق صوتی ، صنایع برودتی و حرارتی، فوم خودرو به عنوان عایق صدا و رطوبت در درب خودروهای سایپا و ایران خودرو، واشر چراغ ماشین،  فیلتر روغن و هوای خودرو،  لایه های کفش کتانی و ورزشی،فوم سیبل تیر اندازی،  گلسازی بلندر و اسباب بازی، تولید لوازم و تجهیزات ورزشی مانند زیرانداز یوگا، هوگو کاراته و تکواندو و کمربند بدنسازی، انواع ضربه گیر، فوم رول پارکت (سایلنت)، رول کفاشی و فوم های چسب دار جهت استفاده در صنایع بسته بندی و غیره.

تمامی ورق های فوم نیک فوم قابلیت تولید با فرمولاسیون نرم ، نیمه فشرده و فشرده را دارا می باشد. تجربه بیش از یک دهه تولید و عرضه مستقیم محصولات به بازار و صنایع مختلف ما را قادر می سازد تا پس از بررسی نیاز مشتریان گرامی مناسب ترین فرمولاسیون را به کار برده و بهترین محصول را مناسب با نیاز مشتری ارایه نماییم. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع فوم و کاربرد و خواص آنها با متخصصان نیک فوم تماس گرفته یا فرم سفارش را تکمیل نمایید تا مشاورین نیک فوم با شما تماس بگیرند. همچنین جهت درخواست نمایندگی یا سفارشات خاص و محصولات سفارشی با شماره های کارخانه تماس بگیرید