X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

ضرورت استفاده از کفپوش تاتامی رزمی استاندارد برای ورزش های رزمی

ضرورت استفاده از کفپوش تاتامی رزمی استاندارد برای ورزش های رزمی

تشک تاتامی رزمی نوعی از کفپوش تاتامی است که جهت استفاده در ورزش حرفه ای تولید می شود.

همه ما با کفپوش های تاتامی آشنا هستیم. این کفپوش ها به دلیل خصوصیات و مزایای فراوانشان با ابعاد و ضخامت های مختلف در اماکن و مصارف متنوع و متفاوت مورد استفاذه قرار می گیرند. برخی از کاربردهای تشک های تاتامی از این جمله است: کفپوش مهدکودک ، کفپوش اتاق کودک ، زیرانداز ورزشی و کفپوش ورزش های رزمی از جمله کاراته، تکواندو ، جودو ، کانگ فو و سایر رشته های رزمی .

تاتامی قیمت

هرچند امروزه استفاده ار تشک تاتامی در باشگاه ها و اماکن ورزشی امری عادی و بدیهی به نظر می رسد، ولی انتخاب کفپوش مناسب بسته به رشته ورزشی و نوع استفاده امری بسیار مهم و ضروریست. به خصوص برای رشته های رزمی بزرگسالان ضروریست که از کفپوش تاتامی رزمی 40 میل ، تاتامی 5 سانت یا تاتامی استاندارد نیک فوم که به تاتامی فدراسیونی هم معروف است استفاده شود.

تاتامی رزمی فدراسیونی که آن را تاتامی فدراسیونی نیز می نامیم دارای تراکم بسیار بالاتر نسبت به تاتامب هاب عادی 20 میل یا 25 میل می باشد. این تاتامی علیرغم ضخامت 25 میلی متری اش بسیار مقاوم تر و متراکم تر از تاتامی های معمولی 2 تا 3 سانت می باشد و علاوه بر ماندگاری و عمر بسیار بالاتر ایمنی و حفاظت بیشتری را نیز برای انجام حرکات ورزشی ورزشکاران حرفه ای فراهم می کند. کیفیت و استاندارد بودن این کفپوش ها سبب شده نیک فوم تامین کننده اصلی کفپوش تاتامی مورد تایید فدراسیون های ورزشی سراسر کشور از جمله فدراسیون تکواندو و فدراسیون کاراته ایران باشد.

خصوصیات تاتامی رزمی استاندارد نیک فوم

  • تراکم و چگالی بسیار بالا
  • عمر و ماندگاری بسیار طولانی
  • خصوصیت الاستیسیته و ضربه گیری بسیار بالا
  • ایمنی و عدم آسیب دیدگی ورزشکاران در هنگام انجام حرکات پیچیده ورزشی روی تاتامی فدراسیونی
  • ضد آب بودن و امکان شستشو و تمیز شدن با آب و شوینده های معمول غیر اسیدی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع تاتامی ، کفپوش های ورزشی ، مشاوره ، دریافت اطلاعات درباره قیمت و خرید تاتامی رزمی با مشاورین نیک فوم تماس حاصل فرمایید.

درج نظر