X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

فوم ای وی آ چیست

فوم ای وی آ چیست

فوم ای وی آ یک پلیمر است که از ترکیب اتیلن و وینیل استات ساخته می شود. فوم ای وی آ علاوه بر استفاده فراوانی که در کفپوش های ورزشی و تاتامی دارد در ساخت کفش، لوازم ورزشی صنایع سنگین، خودروسازی و فوم گلسازی و کاردستی نیز استفاده فراوانی دارد. کار کردن، برش و استفاده فوم ای وی آ راحت است و این محصول در رنگ ها و ضخامت های گوناگون و متنوع موجود است. این نوع فوم در خارج از کشور با نام فوم EVA شناخته می شود.

کفپوش تاتامی فومی کفپوشی عالی جهت استفاده در سالن و اتاق تمرین،کفپوش باشگاه ها، محوطه بازی کودک، باشگاه های رزمی، نمایشگاه ها و غیره می باشد. تشک های تاتامی قفلی به راحتی در هم قفل شده و به سرعت نصب و جمع می شوند. از این رو تاتامی به راحتی قابلیت حمل و نقل، انبار و نصب سریع را دارد. نرمی سطح تشک تاتامی علاوه بر خاصیت ضربه گیری باعث کاهش خستگی ناشی از استادت و تحرک میشود. همچنین خاصیت جذب صدا و عایق صوتی بودن  فوم ای وی آ یکی دیگر از مزایای این محصول می باشد. تشک فومی ای وی ا در برابر آب بسیار عایق می باشد و قابلیت استفاده در محیط های رو باز را دارد. همچنین برای استفاده به عنوان کفپوش مهد کودک و اتاق کودک با توجه به خاصیت ضربه گیری و رنگهای شاد بسیار مناسب می باشد.

فوم ای وی ا و تاتامی علاوه بر انعطاف بالا و راحتی استفاده محصولی بسیار با دوام و با عمر طولانیست.  فوم ای وی آ نیک فوم در انواع و رنگهای مختلف برای مصارف گوناگون استفاده می شود. برای خرید تاتامی قیمت مناسب و کیفیت بالا از عواملیست که باید در نظر گرفته شود. قیمت تاتامی ورزشی نیک فوم بسیار مناسب و از نظر کارایی مورد تایید باشگاه های ورزشی و فدراسیون های رشته های رزمی در سراسر کشور می باشد. این محصول در انواع مختلف به عنوان کفپوش فوم مهد کودک، فوم دیوارپوش و کفپوش سالن بدنسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نوع بسیار سفت تر این محصول نیز به عنوان کفپوش گرانول، لاستیک ضربه گیر باشگاه، کفپوش پارک و فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر موارد ذکر شده فوم ای وی ا نیک فوم در صنایع مختلف و فراوان دیگر نیز کاربرد بسیاری دارد. برخی از سایر وارد استفاده به این شرح است:

  • فوم کفاشی و سراجی
  • مصرف فوم ای وی آ در ساختمان به عنوان فوم رول سایلنت مناسب پارکت ساختمان
  • فوم ورقه ای و رول فوم کفش و کاردستی
  • فوم ارتوپدی و طبی جهت تولید محصولات مراقبتی پزشکی
  • ضربه گیر و کفپوش باشگاه بدنسازی از فوم ای وی آ
  • فوم بسته بندی و گلسازی (فوم بلندر)
  • فوم واشر و فیلتر خودرو
  • زیره کفش و فوم اسفنجی دمپایی
  • تاتامی جودو، کاراته و تکواندو
  • تولید تجهیزات ورزشی از جمله آجر یوگا، تشک زیر انداز یوگا، هوگو کاراته و تکواندو، فوم سیبل تیر اندازی ، تخته شنا، زانوبند و دمبل فومی
  • تولید اسباب بازی و پازل فومی

شرکت نیک فوم مفتخر است به عنوان اولین تولید کننده انواع فوم ای وی آ، تشک تاتامی و لاستیک تمامی محصولات ذکر شده و انواع بسیار خاص تر محصولات فومی و لاستیکی را از بیش از یک دهه پیش در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است. جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه محصولات کارخانه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

درج نظر