X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

درباره کفپوش زمین بازی

درباره کفپوش زمین بازی

کفپوش زمین بازی  از انواع محصولات ارایه شده توسط مجموعه نیک فوم می باشد. این نوع کفپوش لاستیکی گرانولی مخصوص زمین بازی در ایران ساخته و طراحی شده­اند تا بتوانند از بچه­ ها به هنگام بازی در پارک­ها، تاب خوردن و استفاده از دیگر تجهیزات زمین بازی و مکان­های ورزشی محافظت نمایند. این نوع کفپوش گرانولی در رنگ­های مشکی، قرمز، خاکستری و سبز و سایر رنگ ها موجودند و می­توانند سطحی با ظاهری چشم­نواز و شگفت­انگیز ایجاد نمایند که بادوام بوده و نگهداری از آنها آسان است. این پوشش لاستیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوا و گذشت زمان دارد و همچنین در چندین ضخامت مختلف تولید می­شوند تا به شما کمک کنند که از ایمنی کودک خود مطمئن شوید. این کفپوش زمین بازی همچنین تمیزی و امنیت بیشتری نسبت به پوشش­های چوبی و چمن مصنوعی دارد. این پوشش را می­توان در داخل و همچنین در خارج از منزل استفاده کرد و اگر بدرستی نصب گردند، زه­کشی مناسبی انجام خواهند داد.کفپوش زمین بازی

کفپوش زمین بازی لاستیکی مخصوص زمین بازی که ما تولید می­کنیم ترکیبی از مواد SBR بازیافتی با کیفیت بالا و پلی­ ارتان مقاوم در برابر رطوبت و آب هستند.

توجه – بعضی از تغییر رنگ­هایی که در این نوع از کفپوش زمین بازی پارکی لاستیکی رخ می­دهند اجتناب­ناپذیرند. پارکپوش های رنگی در تماس مستقیم با نور خورشید تغییر رنگ می­دهند و عموما کم رنگ می­شوند. ضمانت­نامه این پوشش‌ها شامل تغییر رنگ و رنگ پریدگی آنها نمی­شود.

 

خصوصیات  کفپوش زمین بازی

 

  • اندازه :هر کفپوش پارک دارای ابعاد 100 در 100 سانت می­باشد. ابعاد 50 در 50 هم موجود است .
  • ضخامت: 20 میلی­متر ، 25 میلی­متر ، 30 میلی متر ، 40 میلی متر ، 50 میلی متر و بالاتر
  • وزن: ( بسته به رنگ و ضخامت، متفاوت می­باشد).

کاربردهای پیشنهادی کفپوش زمین بازی  : کاربرد این محصولات عمدتا در زمین­های بازی مدارس و پارک­ها، زمین­های بازی عمومی، کفپوش پارک ، در محل مخصوص اسکیت بورد، دیواره­های سنگ­نوردی، مناطق عموی برای بازی کودکان، بعنوان کف و پاسیو، در پشت­بام­ها، در مراکز نگهداری از کودکان، بعنوان مسیر عبور و مرور، و هر جایی از زمین بازی و مکان­ هایی که نیاز به ایجاد یک سطح لاستیکی دارند سودمند و موفقیت­آمیز بوده است.

 

برای نظافت و نگهداری از تایل های مخصوص کفپوش پارک و باشگاه، از یک برنامۀ تمیزکاری معمولی با یک شویندۀ قوی (نباید بیش از 2000 psi باشد) یا ماشین شستشو و یک پاک­کنندۀ ملایم (با پایۀ غیر نفتی) می­توان استفاده کرد تا ظاهری جذاب و تمیز برای مدت طولانی ایجاد نمود.

 

توجه: از هیچ نوع پاک­ کننده­ های روغنی یا حلال­هایی نظیر پینسول، لیسول، ضابون روغنی مورفی، WD40 (Pinesol, Lysol, Murphy’s Oil Soap, WD40)، رقیق کنندۀ رنگ و موارد مشابه استفاده نکنید چرا که موجب ایجاد ترک و شکستگی در این پوشش­ها می­شوند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش پارک ، کفپوش لاستیکی پارکی ، و قیمت کفپوش پارکی با مشاورین نیک فوم تماس حاصل فرمایید.

 

درج نظر