X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

تخته استپ بدنسازی

تخته استپ بدنسازی

ورزش بدنسازی، از پرطرفدارترین ورزش های رایج در میان مردم است که ابزار و تجهیزات خاص خود مانند تخته استپ بدنسازی را دارد. تخته استپ بدنسازی که به استپ فومی 3 لایه نیز مشهور است از جمله تجهیزات مورد نیاز در این ورزش می باشد. این محصول امکان انجام بسیاری از حرکات ورزشی مفید را برای ورزشکاران فراهم می نماید. امروزه انواع تجهیزات ورزشی شرکت نیک فوم همچون تخته استپ بدنسازی که از فوم بسیار مرغوب و کاملا بهداشتی تهیه شده اند، در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. این استپ های فومی عمدتا 3 لایه به خاطر سهولت استفاده ، طول عمر بالا و دوام و ماندگاری بالایی که دارند، از محبوبیت ویژه ای در میان ورزشکاران و صاحبین باشگاه های ورزشی و ورزشکاران حرفه ای ایروبیک، پیلاتس، بدنسازی و سایر رشته های ورزشی برخوردارند.

استپ فومی ورزشی

کاربرد تخته استپ فومی

شاید برخی افراد با شنیدن نام این تخته استپ های فومی 3 لایه تصور کنند که این تخته های مستطیلی، تنها مختص به ورزش بدنسازی هستند و کاربرد دیگری ندارند. این در حالی است که انواع تخته استپ بدنسازی، در ورزش های مختلفی همچون یوگا، پیلاتس و ایروبیک نیز کاربرد فراوان دارد. بسیاری از حرکات ورزشی به کمک تخته استپ بدنسازی انجام می شوند. ورزشکاران با استفاده از تخته استپ های بدنسازی می توانند به حرکات خود ریتم و سرعت ببخشند و موجب رشد و پرورش برخی عضلات و ماهیچه های خود شوند. اکثر مربی های ورزشی با استفاده از تخته استپ های بدنسازی که بسیار زیبا و انرژی بخش نیز هستند، حرکات متنوعی را به ورزشکاران آموزش می دهند. استفاده ار استپ فومی ورزش مورد نظر را از یکنواختی خارج می کند.

مزایای استفاده از تخته استپ های بدنسازی  نیک فوم

 

یکی از مهم ترین مولفه هایی که در انتخاب و خرید تجهیزات ورزشی همچون تخته استپ های بدنسازی مورد توجه افراد قرار می گیرد، بهداشت و سلامت این لوازم و متریال به کار رفته در آن ها می باشد. تخته استپ های شرکت نیک فوم، از مرغوب ترین متریال و بهداشتی ترین فوم ها ساخته شده اند. استپ ایروبیک با مارک نیک فوم از دیرباز جایگاه ویژه ای در باشگاه های ورزشی و در نزذ ورزشکاران حرفه ای دارد.  این محصول در اثر تماس با پوست و بدن ورزشکاران، هیچ گونه مشکلی را برای آنان به وجود نمی آورند. همچنین این تخته استپ ها از کیفیت، دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند. این مساله باعث می شود تا در باشگاه های ورزشی متعددی مورد استفاده قرار گیرند و تا سال ها، نیاز ورزشکاران را برآورده نمایند.

دیگر مزیت ویژه ی تخته استپ های نیک فوم، قیمت بسیار مناسب آن ها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار است که این تخته استپ ها را به گزینه ای ایده ال تبدیل می نماید و محبوبیت آن ها را دوچندان می کند. با مراجعه به قسمت محصولات در سایت شرکت نیک فوم می توانید، با تمامی محصولات این شرکت آشنا شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایر محصولات کفپوش ، تاتامی و کفپوش مهدکودک و کفپوش لاستیکی با مشاورین نیک فوم تماس حاصل فرمایید. شما با تماس با شماره های تماس سایت میتوانید خرید عمده و یا جزئی خود را، به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید.