X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

فوم ارتوپدی و طبی

فوم ارتوپدی و طبی

فوم ارتوپدی و طبی نیک فوم یکی از محصولات پر مصرف برای ساخت کفی کفش طبی، محصولات ارتوپدی و توانبخشی می باشد. فوم ارتوپدی محصولی مرغوب و با کیفیت می باشد و در ساخت آن جنبه های فنی و بهداشتی در نظر گرفته شده است. این محصول از مشتقات فوم ای وی آ می باشد. در تولید این محصول مرغوب ترین مواد اولیه و تخصص و دانش فنی بالا به کار گرفته شده است. فوم ارتوپدی نیک فوم برای ساخت انواع گردن بند طبی، زانو بند و کمربند طبی و محصولات آتل بندی و سایر محصولاب پزشکی به کار گرفته می شود. همچنین این فوم در ساخت کفش طبی و صندل های طبی نیز کاربرد فراوانی دارد. تولید کنندگان محصولات ارتوپدی و پزشکی با استفاده فوم طبی نیک فوم محصولات ارتوپدی را با درجه کیفیت بالا و به صورت بهداشتی تولید و عرضه می کنند.

فوم ارتوپدی در مدل های تکرنگ و چند رنگ تولید میشوذ. از خصوصیات مثبت فوم های ارتوپدی EVA می توان به استحکام بسیار بالا در مقابل نرمی زیاد اشاره کرد که سبب می شود در عین فیکس شدن استخوان بندی، فشار زیادی به استخوان ها وارد نگردد. این محصول به دلیل قابلیت شستشو و ضد عفونی شدن  و سازگاری با پوست  مشکلات عفونی برای بیمار و فرد آسیب دیده ایجاد نمی کند.فوم ارتوپدی

خصوصیات فوم ارتوپدی

  • تراکم بالای فوم ارتوپدی
  • رنگبندی متنوع و زیبا
  • فوم برگشت پذیر و ارتجاعی
  • خصوصیات ضربه گیری و نگه دارندگی

کاربرد ورق فوم ارتوپدی

  • فوم قابل استفاده در کفی کفش طبی
  • فوم آتل و فوم ضربه گیر زانو و گردن
  • زانوبند و ساق بندهای طبی

کارخانه نیک فوم تولید کننده انواع فوم ارتوپدی و کفی کفش فومی و سایر انواع فوم مورد استفاده در صنایع کیف و کفش مانند فوم سایلنت ، فوم زیره کفش و سایر انواع فوم می باشد. برای مشاوره درباره خرید فوم طبی و ارتوپدی و سفارش این محصول برای آتل های طبی ، انواع ضربه گبر و دمپایی و کفش طبی با مشاورین نیک فوم تماس حاصل فرمایید.

 

 

فوم ارتوپدی و طبی

 

سفارش

سفارش

لطفا صبر کنید