X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

فوم سیبل تیر اندازی

فوم سیبل تیر اندازی

فوم سیبل تیر اندازی نیک فوم محصولی ایده آل جهت استفاده در سیبل های تیر اندازی می باشد. فوم تیراندازی با ضخامت بالا در ابعاد مختلف برای ساخت انواع سیبل تیر اندازی به کار می رود. فوم تیر اندازی با ضخامت بالای 50 و 60 میلیمتر و به شکل مربع همواره مورد استفاده فدراسیون ها، باشگاه ها و ورزشکاران صنعت تیر و کمان قرار گرفته است. فوم سیبل تیراندازی از جنس فوم ای وی ا (EVA) نیمه فشرده در ورق های ضخیم فوم تولید می شود و بسیار مناسب برای ورزش تیر و کمان می باشد. نوع دیگری از فوم سیبل تیر اندازی با ضخامت کمتر جهت استفاده در سیبل های تیر اندازی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

1pc-direct-selling-eva-sponge-font-b-archery-b-font-target-font-b-archery-b-font

مزایای فوم سیبل تیر اندازی نیک فوم

  • ضخامت بالا
  • فرمولاسیون نیمه فشرده
  • قابلیت استفاده برای مدت زمان مناسب
  • قیمت مناسب

شرکت نیک فوم  با استفاده ار بهترین تکنولوژی روز از اولین تولید کنندگان مرغوب ترین نوع فوم  سیبل تیر اندازی در ایران و خاور میانه می باشد. این محصول برای ساخت انواع سیبل تیر و کمان از جمله سیبل آپارتمانی 10 میلی متر تا سیبل های حرفه ای با ابعاد 130 در 130 سانتی متذ و ضخامت 60 و 70 میلیمتر استفاده می شود. برای خرید فوم سیبل تیراندازی فوم با شماره 09128671161 و سایر شماره های کارخانه تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت نمونه و خرید فوم سیبل تیر و کمان نیک فوم با مشاورین نیک فوم از طریق شماره های تماس یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

 

فوم سیبل تیر اندازی

سفارش

سفارش

لطفا صبر کنید