X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی، گرانول باشگاه یا کفپوش لاستیکی گرانولی نیک فوم نوعی کفپوش محکم و در عین حال ضربه گیر است که استفاده های فراوانی در اماکن مختلف دارد. کفپوش گرانولی از ترکیب دانه های گرانول لاستیک با چسب و رنگ مناسب در پروسه پخت صنعتی تولید می شود. این محصول به عنوان کفپوش گرانول پارک، کفپوش باشگاه بدنسازی، کفپوش زیر تاب و سرسره پارکی در زمین های بازی و در ورودی ایستگاه های مترو و فضاهای عمومی استفاده فراوانی دارد. کفپوش گرانولی گاها به نامهای کفپوش لاستیکی ، لاستیک ضربه گیر و کفپوش بدنسازی نیز نامیده می شود. کارایی بالا، ضربه گیری زیاد، طراحی محکم و رنگ بندی های متنوع و زیاد کفپوش گرانولی در عین مقرون به صرفه بودن این محصول را تبدیل به گزینه ای مناسب برای طزاحی انواع فضاهای خارجی و داخلی کرده است.

کفپوش گرانولی با توجه به قیمت مقرون به صرفه و استحکام و عمر بالا گزینه مطلوبی برای کفپوش ضربه گیر کف باشگاه، سالن های ورشی و حیاط مدارس به شمار می رود. در ویدیوی زیر به صورت مختصر با انواع کفپوش گرانولی و کاربرد آن آشنا خواهید شد.

فیلم تست کفپوش گرانولی با کیفیت و استاندارد

 

 

نیک فوم به عنوان کارخانه تولید کفپوش گرانول بهترین نوع این کفپوش ورزشی را تولید و علاوه بر بازار داخلی به عراق، گرجستان ، افغانستان و سایر کشورها عرضه میکند. کفپوش های گرانولی نیک فوم از ضخامت 15 میل تا 75 میلی متر در انواع کف صاف، شیار دار و پایه دار تولید و عرضه می شوند. همچنین انواع کفپوش لاستیکی پازلی و کفپوش رولی نیز توسط مجموعه نیک فوم تولید می شود. این محصول که از پودر لاستیک، گرانول لاستیک و گرانول تایر با سختی و استحکام بالا تولید می شود گزینه ای مناسب جهت تجهیز پارک ها،  کفپوش لاستیکی ضربه گیر در باشگاه های بدنسازی، کفسازی مجموعه بازی پارکی ، فضا های عمومی و کفپوش برای مصارف گوناگون می باشد.

برای تولید کفپوش گرانولی از دانه‌های گرانول لاستیک استفاده می‌شود. دانه‌های ریز پلیمری حاصل از بازیافت لاستیک به اصطلاح گرانول نامیده می شوند. گرانول اولین بار در دهه 80 میلادی  و از بازیافت لاستیک های اسقاطی تولید شد.  امروزه تولید گرانول و  پروسه صنعتی بازیافت لاستیک به صنعتی پیشرو تبدیل شده است. لاستیک‌های فرسوده زیادی به صورت روزانه در انبارها دپو می‌شوند. سالیانه چندین هزار تن لاستیک فرسوده تولید می‌شود که با تبدیل کردن آنها به گرانول لاستیک می‌توان آنها را در ساخت کفپوش گرانولی به کار برد. دانه‌های گرانول از ترکیب لاستیک با مش مناسب و چسب لاستیک صنعتی، در قالب‌های مخصوصی حرارت دهی و تولید می‌شوند و خاصیت ارتجاعی و ضربه گیر دارند .خصوصیت ارتجاعی این گرانول ها باعث می‌شود برای تولید کفپوش‌های  لاستیکی مورد استفاده قرار گیرند.یکدست بودن گرانول مصرفی نشان دهنده کیفیت بالاتر است. بنابر این کفپوش تهیه شده از آن با کیفیت‌تر خواهد بود. همچنین تراکم بیشتر و کمتر بودن فضاهای خالی بین دانه های گرانول‌ها باعث استحکام و سختی بیشتر خواهد بود.

کفپوش گرانولی

 

کیفیت تولید کفپوش گرانولی

تولید کفپوش گرانولی در کارخانه نیک فوم با بهترین مواد اولیه و پروسه تولید استاندارد انجام میگیرد. کارخانه  نیک فوم خود را متعهد به ارایه بهترین کیفیت کفپوش می داند. در تولید کفپوش های لاستیکی نیک فوم از چسب مناسب با درصد ترکیب استاندارد استفاده می شود. گاها کمک کردن از مقدار چسب و سایر مواد اولیه می تواند باعث ارزان تر شدن قیمت کفپوش گرانولی و لاستیکی گردد. ولی این عمل می تواند کیفیت این کفپوش پا را نیز تحت تاثیر قرار دهد. تعداد زیاد مشتریان راضی و خرید مجدد مشتریان گواهی بر رعایت کیفیت در تولید کفپوش گرانولی در کارخانه نیک فوم  می باشد. در فیلم بالای این صفحه می توانید کیفیت کفپوش لاستیکی و استحکام این محصول را مشاهده فرمایید.

ابعاد و انواع کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی نیک فوم در ابعاد 50 در 50 یا 100 در 100 سانتی متر و با ضخامت های مختلف 20 ، 25، 30، 40 و45 میل تولید می شود. استفاده از مواد بسیار با کیفیت و چسب آلمانی ، فورمولاسیون خاص و دستگاه های بسیار پیشرفته باعث گردیده که کفپوش گرانولی نیک فوم تراکم بالا و بافتی کاملا مستحکم و پر داشته باشد، به گونه ای که فضای خالی بین گرانول ها به حداقل رسیده است. از این رو استحکام این محصول بسیار بالا و بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب و ضد اشعه uv خورشید می باشد. کفپوش گرانول باشگاهی نیک فوم دارای ایمنی بالا و استاندارد ضربه گیری و نحمل فشار بالا می باشد. همچنین استفاده از این کفپوش لاستیکی در اماکن صنعتی ، زیر ماشین های خیاطی و در سایر نقاط به عنوان عایق صوتی نیز کاربرد دارد. نیک فوم کیفیت و ایمنی بالا و ضربه پذیری کفپوش گرانولی را تضمین می کند.

کفپوش گرانولی نیک فوم در دو نوع کف صاف و شانه تخم مرغی تولید می شود.مدل شانه تخم مرغی با ضخامت بالا معمولا در پارکها و مدل های پشت صاف با ضخامت 20 میل تا 30 میل در باشگاه ها و سایر نقاط مورد استفاده قرار می گیرد.

کفپوش گرانولی لاستیکی نیک فوم در رنگ های مختلف از جمله مشکی، اخرایی، قرمز، سبز یشمی، طوسی، سبز و سایر رنگها تولید و عرضه می شود. این کفپوش ها علاوه بر باشگاه های بدنسازی در هوم جیم و باشگاه خانگی، ورودی مترو ، تجهیز زمین بازی کودکان، کفپوش اماکن صنعتی و کارخانجات نیز استفاده می شود. کفپوش لاستیکی ضربه گیر

کفپوش گرانولی مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و گذشت زمان دارد و مقاومت در برابر برف و باران و نور خورشید را دارا میباشد. همچنین کفپوش گرانولی دارای تمیزی و امنیت بیشتری نسبت به پوشش های چوبی و چمن مصنوعی میباشد. از این کفپوش گرانولی می توان در داخل و خارج منزل نیز استفاده کرد و اگر به درستی نصب گردند زه کشی مناسبی را انجام خواهند داد. این محصول به اسامی تایل گرانولی ؛ کفپوش لاستیکی ؛ کفپوش پارک ؛ لاستیک ضربه گیر و کفپوش باشگاه بدنسازی نیز نامیده میشوند.

تجربه و دانش بالای گروه صنعتی نیک فوم و قدمت بالای 10 این شرکت و توجه به نیاز مشتریان عامل اصلی در کسب رضایت مندی مشتریان میباشد. از امتیازات خرید  از شرکت نیک فوم خرید مستقیم از کارخانه و قیمت بهتر با حذف واسطه ها و خرید بی واسطه میباشد همچنین از مشاوره رایگان قبل از خرید محصول و خدمات مشتریان نیز بهره مند میگردید.

موارد استفاده کفپوش گرانولی

  • کفپوش لاستیکی پارک و اماکن تفریحی
  • کفپوش انبار و اتاق و اماکن با کاربری خاص
  • کفپوش گرانولی لاستیکی سالن بدنسازی و وزنه برداری
  • کفپوش مکان های صنعتی
  • ضربه گیر کف باشگاه
  • سالن های اجتماعات و معابر عمومی
  • دور زمین ورزشی و استخر
  • جلوی درب فروشگاه ها
  • زیر دستگاه های بزرگ صنعتی برای لرزه و صداگیری

کاربرد و ضربه گیری

در بسیاری از اماکن نیاز به وجود یک کف مستحکم و در عین حال نرم و ضد ضربه یک نیاز اساسیست. برای مثال در باشگاه های بدنسازی و در محیط تمرین ممکن است دمبل و وزنه های بدنسازی به کرات از ارتفاع به زمین پرتاب شود. برخورد وزنه با کف سنگ یا سرامیک می تواند باعث آسیب و شکستن سرامیک یا سنگ شود. همچنین فشتر زیادی که روی دستگاه های ورزسی سنگین مانند ترد میل وجود دارد می تواند باعث آسیب به کف سازی زمین باشگاه گردد. کفپوش باشگاه بدنسازی با خاصیت لاستیکی و ضربه گیری بالا گزینه مناسبی برای استفاده در زیر دستگاه بدنسازی و تردمیل و همچنین محیط ورزش و وزنه زدن در باشگاه بدنسازی یا باشگاه های خانگیست. همانطور که عایق صدا محصولی حیاتی برای استودیوهای موسیقی اماکن ضبط و پخش صداست کفپوش لاستیکی نیز محصولی بسیار مهم برای باشگاه های بدنسازی و سایر اماکن است.

قیمت کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانول ضربه گیر نیک فوم بسیار ارزان و مناسب و با توجه به کیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت گذاری کفپوش ضربه گیر گرانولی ما با محاسبه استفاده از مواد اولیه ایمن و استاندارد و چسب با کیفیت انجام می گردد. با توجه به متغییر بودن و نوسانات قیمت مواد اولیه برای اطلاع از قیمت دقیق کفپوش گرانولی لطفا با مشاورین نیک فوم تماس بگیرید. خرید کفپوش لاستیکی ارزان مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده انجام می شود. کفپوش گرانولی لاستیکی به اسم های دیگری مانند کفپوش لاستیکی،لاستیک گرانول ، لاستیک ضربه گیر باشگاه و کفپوش پارک نیز نامیده می شود.

کفپوش گرانولی نیک فوم به شکل قطعه‌های 50×50 سانتی‌متر و 100×100 سانتی‌متر با ضخامت 10 تا 45 میلی‌متر تولید می‌شوند. قطعات کفپوش با وزن زیادی که دارند روی زمین لیز نمی‌خورند. البته در صورت لزوم می‌توان کفپوش را با چسب یا پیچ به سطح زیر آن محکم کرد. در صورتی خرابی هر قطعه از کفپوش گرانولی می‌توان یک قطعه‌ی جدید را جایگزین کرد. کفپوش لاستیکی نیک فوم در صورت استفاده در شرایط معمولی می‌تواند دوامی برابر کل عمر فضای مورداستفاده داشته باشد. برای تمیز کردن کفپوش گرانول می‌توان گردوخاک آن را توسط جاروبرقی گرفت و توسط یک دستمال یا زمین شور روی آن را تمیز کرد. کفپوش‌های به‌افراز در دو نوع پشت صاف و پایه تخم‌مرغی تولید می‌شوند. نوع شانه تخم‌مرغی کفپوش لاستیکی انعطاف‌پذیری بالاتری هنگام دویدن روی آن دارد .به دلیل شیار دار بودن کفپوش گرانولی شانه تخم مرغی هنگام بارندگی یا شست‌وشو، آب از فضای زیر آن عبور می‌کند. کفپوش شانه تخم‌مرغی با ضخامت بالاتر در پارک‌ها و کفپوش پشت صاف با ضخامت کمتر در باشگاه‌ها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند. این محصول به عنوان کفپوش باشگاه بدنسازی، کفپوش لاستیکی پارک و کف پوش گرانول نیز نامیده می شود.

نصب کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی نیک فوم به شکل قطعه‌های 50×50 سانتی‌متر و 100×100 سانتی‌متر با ضخامت 10 تا 45 میلی‌متر تولید می‌شوند. قطعات کفپوش با وزن زیادی که دارند روی زمین لیز نمی‌خورند و این مساله نصب آنها را بسیار آسان کرده است. البته در صورت لزوم می‌توان کفپوش را با چسب یا پیچ به سطح زیر آن محکم کرد. ضمنا در صورتی خرابی هر قطعه از کفپوش گرانولی می‌توان یک قطعه‌ جدید را جایگزین کرد. کفپوش لاستیکی نیک فوم در صورت استفاده در شرایط معمولی می‌تواند دوامی برابر کل عمر فضای مورداستفاده داشته باشد. برای تمیز کردن کفپوش گرانول می‌توان گردوخاک آن را توسط جاروبرقی گرفت و توسط یک دستمال یا زمین شور روی آن را تمیز کرد.

کفپوش‌های گرانولی در دو نوع پشت صاف و پایه تخم‌مرغی تولید می‌شوند. نوع شانه تخم‌مرغی کفپوش لاستیکی انعطاف‌پذیری بالاتری هنگام دویدن روی آن دارد .به دلیل شیار دار بودن کفپوش گرانولی شانه تخم مرغی هنگام بارندگی یا شست‌وشو، آب از فضای زیر آن عبور می‌کند. کفپوش شانه تخم‌مرغی با ضخامت بالاتر در پارک‌ها و کفپوش پشت صاف با ضخامت کمتر در باشگاه‌ها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند. این محصول به عنوان کفپوش باشگاه بدنسازی، کفپوش لاستیکی پارک و کف پوش گرانول نیز نامیده می شود.

نصب کفپوش های گرانول  نیک فوم بسیار آسان است و  نیاز به تخصص خاصی ندارد. در صورت نیاز نصب کفپوش گرانولی در شهرهای مخلف مانند تهران ، کرج، قزوین و سایر شهرها ارسال نصاب نیز امکان پذیر است.

مزایای کفپوش گرانولی 

  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • مقاومت بالا در برابر سرما و گرما
  • مناسب فضاهای باز و سربسته
  • انعطاف‌پذیر و برگشت‌پذیر
  • ضد آب و قابل‌شست‌وشو
  • تعویض آسان هر قطعه
  • لرزش گیر و صداگیر
  • مقاومت سایشی بالا
  • نصب سریع و آسان
  • سطح ضد لغزش
  • ضربه‌گیری بالا
  • قیمت مناسب کفپوش گرانول

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کفپوش گرانولی لاستیکی و مشاوره رایگان و خرید سایر محصولات مانند فوم سایلنت ، تاتامی ، کفپوش گرانولی رولی و دیوارپوش مهدکودک و  دریافت نمونه با کارشناسان نیک فوم تماس بگیرید.

تصاویر کفپوش لاستیکی و گرانول نیک فوم