X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

فوم صنعتی

فوم صنعتی

کارخانه نیک فوم تولید کننده عمده انواع فوم صنعتی و ورزشی برای کاربردهای گوناگون می باشد. ورق فوم صنعتی نیک فوم دارای کاربردهای فراوانی به عنوان ماده اولیه یا یکی از اجزای تشکیل دهنده محصول نهایی در صنایع و اصناف تولیدی مختلف می باشد. فوم در شکل ها و با مواد اولیه مختلفی تولید می شود. از انواع فوم می توان به فوم EVA، فوم پلی اتیلن ، پلی اورتان، و فوم اسفنجی و سرد اشاره کرد. نیک فوم تولید مننده انواع فوم ای وی آ و پلی اتیلن در ایران و خاورمیانه می باشد.

انواع فوم صنعتی ای و آ (EVA) و پلی اتیلن نیک فوم به صورت شیت فوم یا به صورت فوم رول در ابعاد و با درجه سختی و برگشت پذیری مختلف تولید می شود. این فوم معمولا به صورت ورق های بزرگ در ابعاد مختلف (100 در 150، 120 در 180، 150 در 190، 160 در 220، 160 در 280 و ….) تولید می شود و پس از برش خوردن یا لایه لایه شدن توسط دستگاه برش به صورت لمینت شده ، پشت چسبدار یا حالتهای دیگر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.ورق فوم ای وی آ

پروسه تولید

فوم صنعتی نیک فوم به شكل ورقه هاي بزرگ فوم توليد مي شود. اين محصول كه از فوم سلول بسته closed cell ای وی آ EVA تشكيل شده استفاده فراواني براي مصارف متعدد صنعتي دارد. مجموعه نیک فوم با توجه به درخواست بازار داخلی و صنایع کشور به انواع فوم صنعتی و نیاز بازار داخلی به این محصول اقدام به تولید آن از اواسط دهه 80 شمسی نموده است. نیک فوم مفتخر است که این محصول تاکنون در بسیاری از صنایع و رشته های صنعتی و تولیدی سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت بالای فوم صنعتی نیک فوم همواره رضایتمندی مشتریان ما را در سراسر کشور فراهم نموده است.
این فوم در ورقه های بزرگ تولید شده و به بازار عرضه می گردد. ورق فوم صنعتی بر خلاف تاتامی که یکپارچه تولید می شود پس از برش خوردن و تبديل شدن به قطعات كوچكتر به عنوان ماده اوليه در توليد بسياري از محصولات به كار مي رود. فوم صنعتی در ضخامت و ابعاد مختلف و بسته به سفارش مشتری تولید و عرضه می شود.

فوم تولید شده توسط نیک فوم با استاندارد های روژ دنیا تهیه و تولید می شود. گروه تولیدی و صنعتی نیک فوم با تهیه و استفاده از ماشین آلات مجهز و فرمولاسیون و مواد اولیه مرغوب و با اتکا به دانش فنی پرسنل خود موفق شده است که در بیش از یک دهه انواع فوم نرم و فشرده را بسته به نیاز مشتریان خود تولید و در اختیار آنان بگذارد. افزایش سفارشات و حجم تولید این محصول و رضایت مشتریان انواع فوم صنعتی نیک فوم گواه کیفیت بالای این محصولات می باشد.

برخی از انواع فوم صنعتی و موارد مصرف:

  1. ورق فوم فشرده: موارد استفاده در تولید کیف و کفش، دمپایی ابری و تخته پاک کن، فوم پشت چسب دار و قطعات فومی
  2. ورق فوم ورزشی: تولید کفشهای کتانی و ورزشی، تولید قطعات و لوازم ورزشی از جمله استپ بدنسازی، آجر یوگا ،  ضربه گیر ، هوگوی تکواندو و کاراته و سیبل تیر اندازی
  3. ورق فوم صنعتی مرغوب: مورد استفاده در صنایع سنگین از جمله تو دری و واشر چراغ خودرو،ساخت واشر های صنعتی ، فیلتر روغن و هوای خودرو، عایق رطوبت و سرما و صدای درب خودرو و عایق تاسیسات حرارتی و برودتی
  4. ورق فوم تی: مورد استفاده در تولید طی های لاستیکی و فوم آب جمع کن و فوم کارواش مکانیزه خودروفوم رنگی
  5. ورق مرغوب صادراتی:  این محصول مکررا توسط تولید کنندگان محصولات با کیفیت صادراتی مانند قطعات صنعتی یا بازرگانان و خریداران در کشودهای همسایه سفارش داده می شود. این فوم دارای مقاومت سایشی بسیار بالا بوده و در تماس با سطوح سخت و زبر بسیار مقاوم است و در عین حال نرمی و انعطاف کافی را نیز دارا می باشد.
  6. فوم ضربه گیر و فوم بسته بندی: این محصول با استقامت بالا مصرف فراوانی جهت ضرب گیر، درز گیر و استفاده به عنوان فوم بسته بندی در ساخت انواع جعبه و پکیج های مختلف را دارا می باشد
  7. فوم ورزشی: این محصول برای ساخت انواع کفش ورزشی و تجهیزات ورزشی فومی مانند استپ بدنسازی ، تخته شنا ، مت یوگا ، تاتامی و سایر تجهیزات ورزشی استفاده می شود.
  8. فوم گلسازی: این فوم به نام فوم کاردستی نیز معروف است. این ورقه های فومی در رنگ بندی متنوع برای ساخت گل های فومی، گل خنچه عقد و انواع کاردستی استفاده می شود.
  9. فومهای سلول باز: از مهمترین تولیدات این مدل  فوم آکوستیک می باشد. این فوم برای تجهیز استودیو و اتاق ضبط صدا و موسیقی کاربرد زیادی دارد.فوم صنعتی

موارد مصرف فوم صنعتی

  • قطعه سازی: ساخت قطعه هاي فومي، واشر فوم، سنباده فومي لوستر و ساير قطعات
  • صنعت سراجی: نوع مرغوب فوم صنعتي استفاده فراواني در سراجي و صنعت كفش و كيف دارد. از اين فوم كفش ، كيف و محصولات مرتبط توليد مي گردد.
  • خودروسازی: فوم صداگير درب خودرو، فيلتر روغن و هوا و فوم ضربه گير دور چراغ ماشين
  • فوم لوازم التحریر: برای ساخت تخته پاک کن ، لوازم تحریر و طراحی طراحی جلد کتاب کودک استفاده می شود.
  • تولید شیت فوم و لایه های فومی به منظور تولید انواع قطعات و تجهیزات فوم و لاستیکی مورد استفاده در صنایع و صنوف گوناگون.

ابعاد و ضخامت ورق فوم صنعتی مرغوب بسته به ورق فوم و قالب مورد استفاده برای تولید فوم صنعتی دارد.  این محصول در ابعاد مخلف با عرض 90 سانتی متر تا 150 سانتی متر و طول 160 سانتی متر تا 250 سانتی متر تولید می شود. ضخامت ورقه های این محصول  بسته به سفارش و کاربرد مشتریان گرامی به صورت 20 میلی متر، 30 میلی متر و 40 میلی متر می باشد. تولید و عرضه این محصول فومی در ورقه ها و ابعاد متفاوت و رنگ بندی های متنوع و گوناگون امکان پذیر می باشد.

انواع فوم برای استفاده های صنعتی و ورزشی با مشخصات فنی مختلف توسط مجموعه نیک فوم تولید می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ورق فوم صنعتی و دریافت نمونه با مشاورین فروش نیک فوم تماس بگیرید.

 

سفارش ورق فوم صنعتی

سفارش

لطفا صبر کنید