X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

کفپوش مهدکودک و اتاق کودک

کفپوش مهدکودک و اتاق کودک

کفپوش مهدکودک از وسایل ایمنی و طراحی فضای داخلی مهد کودک و خانه بازی می باشد. تحرک و بازی کودکان روی سطوح سفت و سخت می تواند منجر به آسیب های شدید جسمی در صورت افتادگی و ضربه شود. دیوارپوش فومی کودک و کفپوش مهدکودک نیک فوم با نرمی و خاصیت لاستیکی بالا از انواع محصولات فومی بسیار مناسب جهت محافظت از کودکان و نوجوانان در فضاهای بازی می باشد. این محصول از سالیان پیش به دفعات برای تجهیز مهد کودک، فضاهای بازی کودکان و اتاق کودکان در خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است.

کفپوش کودک نیک فوم از جنس فوم نرم تاتامی و در رنگهای شاد و مناسب با روحیه کودکان تولید می شود. این محصول به دلیل نرمی ، خاصیت ضربه گیری بالا و رنگها و طرح های شاد و متنوع مناسب ترین محصول برای استفاده در مهدکودک و اتاق بازی کودکان می باشد. این کفپوش های فومی جزو ضروری ترین  تجهیزات خانه بازی می باشد.  قیمت کفپوش مهدکودک نیک فوم بسیار مناسب و به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه ارزانتر از تمامی نمونه های موجود در بازار می باشد.کفپوش اتاق کودک

مزایای کفپوش مهدکودک نیک فوم

در تولید فوم کفپوش مهدکودک بالاترین کیفیت و مسایل بهداشتی در نظر گرفته شده. کفپوش مهدکودک نیک فوم نوعی از تاتامی می باشد که به صورت طرحدار یا ساده تولید و عرضه می گردد. این کفپوش های فومی بچه گانه محصولی امن و بی خطر جهت استفاده کودکان عزیز می باشد. این کفپوش ها کاملا مقاوم در برابر آب وقابل  شست و شو بوده و در صورت نیاز در دوره های زمانی با آب و شوینده های رایج تمیز می شوند.

کفپوش مهدکودک در ابعاد یک متر در یک متر یا 50 سانتی متر در 50 سانتی متر و بسته به نیاز مشتریان گرامی با ضخامت های مختلف از 10 سانتی متر تا 50 سانتی متر تولید و ارایه می شود. این محصول به صورت پازلی تولید میشود و قطعات به راحتی در هم قفل شده و جدا میگردنند و همین مسئله باعث سهولت نصب و جمع کردن این محصول می شود.

برخی از اصلی ترین مزایای کفپوش کودک طرحدار:

  • نصب و جمع آسان
  • رنگ و طرح زیبا و شاد
  • امکان شستشو و تمیز کردن
  • خاصیت ضربه گیری بالا

کفپوش کودک نیک فوم در طرحهای مختلف و جذاب تولید و عرضه می شود. این کفپوش علاوه بر مهدکودک و خانه بازی در منازل مشکونی نیز کاربرد بسیاری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کفپوش مهدکودک و دیوار پوش فومی نیک فوم ، مشاوره رایگان و مشاهده و دریافت نمونه و خرید کفپوش کودک طرحدار با مشاورین نیک فوم تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت سفارش و فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

 

 

فوم مهد کودک و اتاق کودک

سفارش

سفارش

لطفا صبر کنید