X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

دیوارپوش باشگاه ورزشی

دیوارپوش باشگاه ورزشی

دیوارپوش باشگاه ورزشی یا فوم ضربه گیر حفاظ دیوار یکی از ملزومات تجهیز و ایمن سازی سالن ها و اماکن ورزشیست. در تجهیز سالن های ورزشی، یکی از مباحث مهم و اساسی، ایمن سازی دیوار با استفاده از دیوارپوش ضربه گیر باشگاه می باشد. ضربه گیر دیوار سالن ورزشی و باشگاه که از جنس فوم با رویه کانتینری تولید میشود، سطح امنیت و ایمنی سالن ورزشی را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. ضخامت ضربع گیر باشگاه بین 3 تا 5 سانتی متر و عرض آن 1 تا 3 متر می باشد. در صورت سفارش مشتری امکان نصب دیوارپوش های ورزشی ضخیم تر نیز وجود دارد.  همچنین استفاده از این محصول ضمن ایمن سازی فضای ورزشی، زیبایی و آراستگی مطلوبی به سالن های ورزشی می بخشد.

ضربه گیر دیوار سالن ورزشی چند منظوره

حفاظ های ضربه گیر فومی برای ضربه گیری دور ستون در سالن های ورزشی نیز به کار برده می شود.خاصیت ارتجاعی بالا و برگشت پذیری مناسب این محصول، سبب دفع ضربات تا حد بسیار بالایی می شود و از صدمه دیدن ورزشکار جلوگیری به عمل می آورد. بر همین اساس دیوارپوش باشگاه ورزشی در تامین سلامت و امنیت ورزشکار نقش به سزایی را ایفا می کند. به علت رنگ های متنوع و امکان نصب آسان این دیوارپوش ها به وفور در طراحی فضای داخلی سالن های ورزشی ، اماکن عمومی، ایمن سازی و طراحی داخلی مدارس و فضاهای مختلف به کار برده می شود.

ایمن سازی دیوار و ستون ها با ضربه گیر فومی

دیوارپوش ضربه گیر باشگاه به عنوان یکی از محصولات فومی راهکار بسیار مناسب و مفیدی برای پوشش دیوار و محیط سالن ورزشی به شمار می رود. با برخورداری از این محصول می توان محیطی امن و ایمن را برای استفاده ورزشکاران محقق ساخت. این دیوارپوش ها به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا، در مواقع برخورد ضمن عمل نمودن به عنوان ضربه گیر، مانع آسیب دیدن ورزشکار در محیط باشگاه می شود. در ساختار این محصولات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت فوم eva استفاده شده است. همچنین رویه این حفاظ ها از فوم کانتینری کره ای پوشیده شده که به راحتی قابل تمیز شدن می ساشد.

از ویژگی ها و خصوصیات مهم و اصلی انجام ورزش های مختلف، تحرک و فعالیت بالا می باشد. در راستای این امر، مقوله امنیت و ایمنی هر محیط ورزشی، یکی از اصول مهم و کلیدی در این زمینه به شمار می آید. وجود ستون در محیط های ورزشی، نزدیک بودن دیوارها به زمین ورزشی، پله ها و وجود لبه های تیز برای استفاده ورزشکاران، سالن های ورزشی را با خطر روبرو ساخته اند. ار طرفی سرعت و شتاب بالای به وجود آمده در اثر فعالیت مختلف متناسب با ورزش انجام شده و عدم کنترل ورزشکار به همه حرکات و فعالیت های خود، امکان برخورد و تماس ورزشکار را با این سطوح محتمل می سازد. در نتیجه این امر، ممکن است خطرات و آسیب های جدی و جبران ناپذیری به وقوع بپیوندد. بر همین اساس، نصب دیوارپوش ضربه گیر باشگاه و سالن های ورزشی در کاهش و جلوگیری از این خطرات از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

دیوارپوش سالن ورزشی

ورزش ، ایمنی و ابزار ایمن سازی فضای ورزشی

امروز یکی از موضوعات مهم و حایز اهمیت، حفظ سلامت و ایمنی ورزشکار در سالن های ورزشی می باشد. ایمن سازی اماکن، سالن ها و باشگاه های ورزشی از برنامه های لازم و ضروری هر ورزشی محسوب می گردد. رعایت این اصول علاوه بر تامین امنیت و سلامت ورزشکار، سطح حرفه ای عملکرد او را نیز افزایش می دهد. سالن های ورزشی برای به حداقل رساندن صدمه دیدن ورزشکار، علاوه بر استفاده از کفپوش تاتامی به ضربه گیر دیوار با کیفیت و مرغوب نیاز پیدا می کنند. در ورزش های رزمی مانند تکواندو، ووشو و کاراته به جهت شکل مبارزه ای و فعالیت بالای ورزشکار در این ورزش ها، برخورد آنها با ستون ها و دیوارها و به وجود آمدن حادثه جدی احتمال دارد. به همین جهت یکی از الزامات این نوع ورزش ها، برخورداری از دیوارپوش ضربه گیر برای کاهش خطرات می باشد. دیوارپوش ضربه گیر باشگاه و سالن های ورزشی ضمن افزایش سطح امنیت و سلامت ورزشکاران، ایجاد فضایی امن و ایمن را برای آنها به ارمغان می آورد.

خصوصیات و مزیت های دیوارپوش ضربه گیر باشگاه

دیوارپوش ضربه گیر باشگاه از فوم های با کیفیت و مرغوب eva تولید و عرضه می گردد. این فوم ها از خاصیت ضد آب بودن برخوردار می باشند و به سهولت قابلیت تمیز شدن را دارند. فوم ای وی آ از خاصیت ضربه پذیری و انعطاف بالا بهره مند می باشد. همچنین این نوع فوم دارای عمر طولانی، دوام و استحکام بالایی است. دیوارپوش ضربه گیر به دلیل خاصیت برگشت پذیری مناسب در برابر ضربات شدید مقاومت و دوام بسیار بالایی را دارد. به همین جهت برای استفاده در نقاط حساس، سخت و سطوح پر فشار یکی از گزینه های مفید و مطلوب به عنوان ضربه گیر به حساب می آید. تراکم بالای محصول علاوه بر دفع ضربات، حفظ سلامت ورزشکار را نیز محقق می سازد. در صورت تماس و برخورد ورزشکار به دلیل ویژگی ارتجاعی، کاملا ضد ضربه می باشند. این محصول به دلیل قابلیت شستشو، به راحتی نظافت و تمیز می گردد. قیمت دویارپوش سالن ورزشی نیک فوم بسیار مناسب و به صرفه می باشد. نوع دیگری از این محصول با ضخامت کمتر دیوارپوش طرحدار مهدکودک است که برای ایمن سازی فضای بازی بچه ها کاربرد زیادی دارد.   همچنین نیک فوم نصب ضربه گیری دیوار و ستون را در سراسر کشور انجام می دهد. این محصول فومی دارای رنگ های متنوع و جذاب نیز می باشد.

حفاظ ضربه گیری ستون ها در باشگاه

ضربه گیر دیوار باشگاه در ضخامت و ابعاد مختلف عرضه می گردد. ابعاد و ضخامت دیوارپوش باشگاه ورزشی متناسب با نوع کاربرد، سالن ورزشی و فضای مورد استفاده، معین و مشخص می گردد. ضخامت های معمول این دیوارپوش ها 3 سانتی متر ، 4 سانتی متر و 5 سانتی متر می باشد. قیمت دیوارپوش ضربه گیر باشکاه بر اساس متر مربع محاسبه می شود. همچنین در صورت درخواست مشتری نصب ضربه گیری دیوار و ستون در سالن ورزشی و باشگتههای سراسر کشور امکان پذیر است.

در ساختار این دیوارپوش ورزشی از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت استفاده شده است، به همین جهت با پوست بدن ورزشکار سازگار بوده و هیچگونه حساسیتی را با خود به دنبال ندارد. در سالن های ورزشی به دلیل تحرک بالا در انجام فعالیت ها، سطح تعریق بدن ورزشکار نیز افزایش می یابد. به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از به وجود آمدن و سرایت بیماری های پوستی، این محصولات دارای گواهی بهداشت می باشند. حمل و جابجایی این محصول به راحتی صورت می گیرد. نصب آن نیز به راحتی انجام می شود. برای نصب دیوارپوش ضربه گیر باشگاه از نوعی چسب مخصوص استفاده می گردد. این دیوارپوش به دلیل برخورداری از رنگ و طرح های متنوع، همه سلیقه ها را پاسخگو می باشد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز نگاه اغلب جامعه ورزش را به خود معطوف ساخته است.

کاربردهای دیوارپوش باشگاه ورزشی ضربه گیر

دیوارپوش ضربه گیر باشگاه به دلیل بهره مندی از مواد با کیفیت و خاصیت برگشت پذیری بالا یکی از گزینه مناسب و مفید در سالن های ورزشی محسوب می گردد. این دیوارپوش در سالن کشتی، بسکتبال، والیبال، فوتسال و ورزش های رزمی مورد استفاده قرار می گیرد. در مهدکودک ها نیز برای حفظ سلامت و امنیت کودک این محصولات یکی از گزینه های مورد قبول به شمار می روند. همچنین در استخرها به منظور کاهش خطرات و آسیب های احتمالی نیز دیوارپوش ضربه گیر باشگاه کاربرد گسترده ای دارد. ایمنی مکان های آموزشی، محیط های تفریحی و سالن های ورزشی همواره یکی از دغدغه های تاثیر گذار انسان در این زمینه محسوب می گردد. اما با تولید و عرضه ضربه گیرهای مختلف فومی  و نصب دیوارپوش باشگاه ورزشی بخش عمده ای از این دغدغه بر طرف شده است.

مهمترین کاربردهای فوم ضربه گیر دیوار و ستون از قرار زیر است:

  • ضربه گیری ستون در سالن های ورزشی
  • حفاظ و ایمن سازی دیوار سالن ورزشی و باشگاه
  • دیوارپوش رنگی و ایمن برای سالن های عمومی

نصب ضربه گیر ورزشی دیوار

اهمیت ایمن سازی محیط ورزشی

پیشرفت تکنولوژی و تاثیر گذاری مستقیم آن بر تمام ابعاد زندگی انسان، تولید و عرضه محصولات جدید، نیاز مبرم و روزافزون جامعه بشری به فناوری های جدید را موجب شد. در عصر حاضر، انسان تامین نیازهای خود در پرتو تولید محصولات پیشرفته و جدید را بیش از پیش احساس می کند. بر همین اساس، انسان همواره به دنبال بر طرف نمودن نیازهای خود و دستیابی به رفاه بیشتر در عرصه های مختلف زندگی با توجه به پیشرفت های صورت گرفته می باشد. یکی از نیازهایی که بشر همواره می کوشد به بهترین شکل ممکن ان را برطرف سازد، مقوله ایمنی است که امروزه طیف وسیعی را به خود اختصاص می دهد. ایمنی و سالم سازی فضا با حفظ سلامت و امنیت انسان رابطه مستقیم دارد.

موضوع ایمنی کامل ورزشکار در بحث ورزش بسیار حایز اهمیت می باشد. ایمن سازی محیط های ورزشی بخشی جدا نشدنی از کارکرد این محیط ها به شمار می رود که رعایت آن در تمام مراحل لازم و الزامی می باشد. یکی از موارد مهمی که در این زمینه باید رعایت گردد پوشش دیوارها و ستون ها است. همواره باید به این مورد توجه نمود که در سالن های ورزشی به دلیل برخورد افراد با دیوار و ستون های سالن، احتمال آسیب دیدگی متصور می باشد. این آسیب دیدگی ها و برخوردها در انجام ورزش هایی نظیر کشتی، تکواندو، والیبال و سایر رشته های از این دست، بیش از پیش وجود دارد. بر همین اساس یکی از راهکارهای مؤثر و تاثیر گذار برای جلوگیری از بروز آسیب های جدی در ورزشکاران، استفاده از دیوارپوش ضربه گیر باشگاه می باشد.