X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

فوم تخته پاک کن

فوم تخته پاک کن

فوم تخته پاک کن برای درست کردن یک تخته پاک کن نرم و خوش دست یک انتخاب مفید و کاربردی تلقی می شود. این محصول که از فوم نرم ای وی آ ساخته شده به سبب حالت پذیری و انعطاف پذیری مناسب، آزادی عمل بیشتری را به منظور پاک کردن سطح تخته وایت برد در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

تخته پاک کن فومی عمده

یکی از معضلاتی که بسیاری از افراد به ویژه مجتمع های آموزشی و مدارس به هنگام کار با تخته وایت برد با آن روبرو هستند، پاک کردن مناسب و مطلوب سطح تخته برای انجام ادامه کارهای خود می باشد. در این شرایط استفاده از تخته پاک کن های فومی کمک شایانی به حل این معضل می نمایند.

در زمان های نه چندان دور، در فضاهای آموزشی به منظور آموزش و فراگیری آموزه های جدید به دانش آموزان از تخته سیاه بهره گرفته میشد. با گذشت زمان به تدریج وایت برد یا تخته سفید جایگزین تخته سیاه شد و گچ های مورد استفاده به منظور نوشتن مطالب بر روی تخته سیاه و گرد ناشی از آن را به دست تاریخ سپرد. با گسترش تخته سفید نیاز به یک تخته پاک کن باکیفیت و در عین انعطاف پذیر بیش از پیش احساس می شد. در چنین شرایطی با استفاده از تخته پاک کن به میزان قابل توجهی نیازهای ایجاد شده در این زمینه برطرف و مرتفع گردید. از این رو از این مخصول می توان به عنوان یکی از وسایل مهدکودک و خانه بازی هم نام برد.

خرید تخته پاک کن فومیمشخصه ها و خصوصیات مهم فوم تخته پاک کن

فوم تخته پاک کن از متریال کاملا بهداشتی و سازگار با پوست بدن انسان به مرحله تولید می رسد. در بافت این محصولات از فوم فشرده و باکیفیت استفاده می شود. از آنجایی که مصرف کننده این محصولات را در بسیاری مواقع قشر کودک و نوجوان در بر می گیرد، هیچگونه عوارض جانبی و تهدید کننده برای سلامتی آنها را در ساختار خود ندارد. همچنین فوم تخته پاک کن فاقد مواد سمی و شیمیایی و مضر می باشد. انعطاف پذیری و حالت پذیری بسیار مطلوب این محصول، استفاده از آن را بیش از پیش در کانون توجهات قرار داده است. قابلیت شستشو و نظافت این مدل فوم، از دیگر خصوصیات شایان ذکر آن تلقی می شود. دوام و استحکام بالای این فوم ها قابلیت استفاده از آن را برای مدت های طولانی به راحتی پدید می آورد.

ساختار فوم تخته پاک کن فاقد هرگونه ناهمواری و سطح خراشنده می باشد. بر همین اساس، در هنگام استفاده از آن هیچگونه آسیبی و صدمه ای به تخته سفید نمی رساند. سبک بودن و وزن مناسب این محصول به راحتی امکان به حرکت درآوردن آن را بر روی سطح تخته فراهم می آورد. ضد آب بودن و ضد رطوبت بودن و همینطور مقاومت در برابر عوامل محیطی، از دیگر مشخصه های بارز فوم تخته پاک کن محسوب می شود. استفاده از متریال استاندارد در بافت این محصول، به راحتی سبب پاک کردن جوهر ماژیک نقش بسته بر روی تخته سفید می شود. قیمت مقرون به صرفه و مناسب فوم تخته پاک کن از جمله مشخصه های بارز و برجسته آن به شمار می رود.

فوم تخته وایت بورد

مزیت های و کاربرد فوم تخته پاک کن

فوم تخته پاک کن مانند فوم تاتامی در اثر تماس با پوست بدن هیچگونه حساسیت و مشکلات پوستی را ایجاد نمی سازد. به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از انتقال میکروب ها، امکان نظافت و شستشوی سطح آن با آب وجود دارد. به علت برخورداری از مقاومت و دوام مطلوب، به راحتی دچار فرسودگی و خرابی نمی گردد. فوم تخته پاک کن برای تهیه و تولید تخته پاک کن های فومی و باکیفیت در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه های از این محصول به نحو برجسته استفاده به عمل می آورند.