X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

بهترین کفپوش اتاق کودک

بهترین کفپوش اتاق کودک

کفپوش های فومی و پازلی در هم قفل شونده فوم راه حل مناسبی برای ایمن سازی اتاق کودکان هستند. فوم محصولی نرم و راحت است ، و این یک گزینه عالی برای فضای بازی کودکان یا سالن ورزشی خانگی است. برای تطبیق رنگ و تطبیق تزیین اتاق کودک با طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود نیازی به نگرانی نیست. گزینه های تشک تاتامی فوم در طیف گسترده ای از رنگ ها ، طرح ها و سبک ها موجود است.

کفپوش های فومی دارای ویژگی های جذاب بسیاری مانند قابلیت ارتجاعی ، مقاومت در برابر آب و مقرون به صرفه بودن است. اکثر این کفپوش ها از فوم EVA ساخته شده اند ، که یک فوم سلول بسته ، کش دار و لطیف و انعطاف پذیری لاستیکی مانند است.

نیک فوم  دارای تنوع زیادی محصول عالی و پازلی برای کف است. موارد مختلفی که ممکن است کاشی های پی وی سی، چمن مصنوعی ، کفپوش لاستیکی بهم پیوسته  یا دیوارپوش مهدکودک را برای ایمن سازی دیوار خانه و مهدکودک در نظر داشته باشید می توانید روی محصولات ما حساب کنید. فوم مقرون به صرفه است ، تمیز کردن و نگهداری آن آسان است ، و مناسب حیوانات خانگی و بچه ها است. فقط به خاطر داشته باشید که ناخن های سگ و گربه این کفپوش نرم را سوراخ می کنند و باعث ایجاد لکه های کاملا آرایشی در کاشی ها می شوند.تاتامی کودک فومی رنگی

بهترین پیشنهادات تشک های فومی

  • تشک های پازلی برای زیر پای حیوانات  خانگی
  • کاشی های کف پازل زمین بازی داخلی
  • تشک فوم تاتامی رزمی
  • تشک های کف خانگی ، ورزشی و بازی
  • تشک پازلی فوم بچه گانه

بهترین کفپوش اتاق کودک

برای تبدیل فضای بازی کودک به فضایی که جلوه ای شاداب و یک لایه ایمنی بالشتکی برای بازی کودکان فراهم می کند ، تشک پازل فوم تاتامی 2 سانت یا کفپوش اتاق کودک  را انتخاب کنید.

تاتامی و تشک مخصوص کفپوش بازی کودکان یا برای جاهایی که به برخی از عایق های حرارتی ، مهار صدا و / یا خاصیت ضد آب نیاز دارد ، گزینه ای عالی است. آنها همچنین در برابر لکه ها مقاوم هستند ، پس اگر بچه ها در منطقه بازی غذا می خورند یا می نوشند نیازی به نگرانی نیست.کفپوش طرحدار اتاق کودک

این کفپوش های نرم در 15 رنگ درخشان و متفاوت توسط نیک فوم ارائه می شوند ، بنابراین می توانید یک ، دو یا چند رنگ برای ایجاد یک طرح سفارشی انتخاب کنید. کفپوش فوم EVA با کیفیت بالا در ضخامت 10 میل به بالا به کودکان کمک می کند تا از برجستگی و کبودی ناشی از سقوط جلوگیری کنند زیرا باعث جذب شوک می شود. همچنین از همان ویژگی سطح کاهگل مانند ورزش خانگی و تشک های بازی در یک طرف برخوردار است ، بنابراین در برابر استفاده مداوم مقاومت می کنند و در برابر خراشیدن مقاومت می کنند.

این کفپوش نرم دارای دوام و ضربه گیری بسیار بالاییست. شما می توانید 10 سال یا بیشتر در استفاده عادی دوام داشته باشید. آنها حتی نوارهای حاشیه ای برای لبه های تمام شده دارند. برای انتخاب بهترین کفپوش اتاق کودک با مشاورین نیک فوم تماس بگیرید.

درج نظر