X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

تشک­ اسفنجی EVA گزینه­ ای امن برای تأمین امنیت کودکان

تشک­ اسفنجی EVA گزینه­ ای امن برای تأمین امنیت کودکان

تاتامی کودک و تشک­ اسفنجی EVA به وفور برای تامین امنیت کودکان و خردسالان در منازل ، مهدکودک ، خانه بازی و شهر بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اتیلن وینیل استات (EVA) یک نوع پلیمر است که از ترکیب اتیلن و وینیل استات ساخته می­شود. این پلیمر بسیار نرم و سبک بوده و با اینکه مانند دیگر محصولات لاستیکی است ولی بسیار سخت و بادوام است. این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای PVC است.

از EVA می­توان در ساخت اسفنج­های EVA نیز استفاده نمود که برای این کار از نوعی از لاستیک استفاده می­شود. اسفنج EVA بیشتر از خود EVA مورد بحث و مطالعه قرار گرفته است.

از کجا می­توان آن فوم ای وی آ تهیه کرد؟

اسفنج EVA در بسیاری از اشیاء استفاده شده است.از آن در کفش و بعنوان کفی کفش استفاده می­شود. مواد EVA در وسایل ورزشی از جمله تخته شنا، دیوارپوش مهدکودک ، اسفنج‌های لوله­ای استخر و جلیقه­ های نجات، کفپوش تاتامی ، اسفنج دور استخر و وسایل حفاظتی در ورزش­های رزمی کاربرد دارند. از این محصولات بعنوان پوشش محافظتی در تجهیزات ورزشی نظیر ساق­بند، بوت­های اسکی، دستکش بوکس و فوم زین دوچرخه استفاده می­شود. این محصول در تجهیزات ساختمانی نظیر عایق­بندی و زیر فرش، و همچنین در امر مراقبت­های بهداشتی برای استفاده در آتل­ها و فوم ارتوپدی کاربرد دارد.

کاردستی بچه ­ها و همچنین اغلب اسباب ­بازی­ها از جنس فوم EVA ساخته می­شوند. به همین علت مشتریان عزیز می خواهند بدانند که وسایل فوم و اسباب بازی که از جنس EVA هستند برای بچه­ها امن می­باشند یا خیر.کفپوش کودک ایمنی

آیا فوم EVA برای نوزادان امن است؟

فوم EVA جایگزین مناسبی برای PVC محسوب می­شود زیرا نیازی به استفاده از پلاستیک­هایی نظیر فتالات در آن نیست و عاری از BPA می­باشد. استفاده از اسفنج EVA تا آنجایی که ما می­دانیم در هیچ کجای دنیا ممنوع نیست اما این واقعیت دارد که برخی از کشورهای اروپایی استفاده از آن را را به انجام آزمایش­های بیشتر روی این تشک­ها ترغیب نموده ­اند. نهاد ACCC و برخی از انجمن­های کشوری و استانی در زمینۀ امنیت مصرف ­کننده به آزمایش 16 نوع از اسفنج­های EVA پرداخته­ اند. آنها نتیجه گرفتند که:

تشک­های بازی و اسباب­ بازی­هایی که عموما در استرالیا در دسترس هستند، کودکان را در معرض مقادیر نا ایمنی از فرمامید قرار نمی­دهند و این محصولات برای اهداف مورد نظرشان امن هستند.دولت کانادا نیز آزمایش بر روی فوم EVA را انجام داده و نتیجه اینکه در سطح کنونی از تماس با این ماده، آن را امن تشخیص داده­ اند.

ما در نیک فوم انواع فوم EVA را تولید و به سراسز ایزان از جمله اهواز ، یزد ، تبریز ، کرج ، تهران ، کردستان ، مشهد ، اربیل عراق . سایر نقاط ارسال می کنیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت فوم ، دیوارپوش ، فوم مهدکودک و سایر محصولات با شماره های تماس نیک فوم تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

 

 

درج نظر