X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

کفپوش حیاط مهدکودک

کفپوش حیاط مهدکودک

کفپوش حیاط مهدکودک امروزه یکی از تجهیزات جدا نشدنی از مهدکودک ها می باشد. اگر بخواهیم ضرورت استفاده و خرید تاتامی کفپوش حیاط مهدکودک را برایتان شرح دهیم، باید به این امر توجه داشته باشید که کودکان پیش از هر چیزی در مهارت ها و تعادل حرکتی خود کنترل و توانمندی لازم را ندارند. علاوه بر این در محیط هایی مانند مهدکودک ها کودکان عموما تحرک و شیطنت بیشتری در کنار همسالان شان به خرج می دهند. از این رو فراهم کردن محیطی ایمن و مجهز برای جلوگیری از موقعیت های مخاطره آمیز برای کودکان یکی از مسئولیت های عمده و بسیار مهم مسئولان مهد های کودک می باشد.

در نظر داشته باشید که کفپوش حیاط مهدکودک که از فوم تاتامی ساخته شده یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات در مهدکودک ها می باشد که به واسطه ی آنها تا حد بسیار زیادی از آسیب های احتمالی کودکان جلوگیری می شود.

کفپوش حیاط مهدکودک به آسانی قابل نصب بر روی هر سطحی می باشد و هم در محیط های سر بسته مانند کلاس های آموزشی و سالن های ورزشی و بازی در مهد کودک ها کاربرد فراوانی دارد و هم در مکان های سربز مخصوص کودکان، مانند حیاط مهد کودک یا حیاط آموزشگاه های کودکان.

کفپوش حیاط مهد کودک

خصوصیات کفپوش های نیک فوم:

  • ضخامت مناسب با ضربه گیری بالا
  • رنگ بندی زیبا و متنوع
  • دارای رویه ضد UV
  • مقاوم در برابر آفتاب، برف و باران
  • قیمت ارزان با کیفیت بالا
  • قابل شستشو و جابجایی
  • کیفیت استاندارد و تراکم بالا

انواع کفپوش حیاط مهدکودک

لازم است در هنگام خرید کفپوش حیاط مهدکودک بدانید که کفپوش حیاط مهدکودک انواع متفاوتی بر اساس جنس دارند و از لحاظ کیفیت و درجه مرغوب بودن و با دوام بودن نیز به طیف نسبتا گسترده ای منتهی می شوند. اما در میان آنها خرید کفپوش حیاط مهدکودک پر طرفدار ترین و پر فروش ترین نوع بوده است. کفپوش حیاط خانه بازی

لازم به ذکر است که تفاوت چندانی نخواهد کرد که رنگ رویه کفپوش ها چه رنگی باشد. نکته مهم کاربری و ماهیت آنهاست که در تمام شان تقریبا این خصوصیات یکسان می باشند. اگر به مراکز فروش کفپوش حیاط مهدکودک مراجعه کنید، در پی توضیحات متخصصین در این صنعت متوجه خواهید شد که تمام این کفپوش ها با قابلیت ارتجاعی و خاصیت ضربه گیر بودن شان به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکان در حین بازی ها و تفریحات کودکانه شان می باشد. جالب است بدانید که برخی از والدین از کفپوش حیاط مهدکودک در اتاق های کودک خود و یا بخشی از حیاط منزل شان که مختص بازی کودک می باشد نیز استفاده ای درست و بجا می کنند.

اگر قصد ایمن سازی خانه بازی و مهدکودک را دارید خرید کفپوش حیاط مهدکودک گزینه استاندارد و مناسبیست می توانید برای خرید تاتامی ، کفپوش گرانولی و دیوارپوش مهدکودک با شماره های تماس نیک فوم تماس بگیرید. نیک فوم از معتبر ترین مراکز فروش کفپوش حیاط مهدکودک و دیوارپوش ایمنی کودک می باشد. با تماس با مشاورین ما شما می توانید کفپوش دلخواه تان را در رنگ و اندازه ی دلخواه و با کیفیتی مرغوب و استثنایی خریداری نمایید.

درج نظر