X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

خصوصیات کفپوش تاتامی مهدکودک

خصوصیات کفپوش تاتامی مهدکودک

کفپوش تاتامی مهدکودک، یکی از تجهیزات مهم و کلیدی برای ایمن سازی محیط های آموزشی و مهدکودک به شمار می رود. ایمن سازی محیط هایی که با کودکان سر و کار دارند، یکی از ضرورت ‌های فوق العاده مهم این محیط ها محسوب می گردد. به صورتی که تحقق این مسئله را در سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند. همراه با رشد کودک، احتمال وقوع خطرات و آسیب های جسمانی برای او نیز افزایش پیدا میکند. این خطرات و تهدیدها در تمام ابعاد زندگی کودک، همواره یکی از دغدغه های والدین و مسئولان محیط های آموزشی محسوب می شود. از طرفی، برای پیشگیری از این خطرات نمی توان مانع از تحرک و فعالیت های کودک شد و دنیای او را به یک اتاق سربسته و کوچک محدود کرد. جنب و جوش، کنجکاوی، حرکت و بازی از عمده فعالیت های عجین شده با وجود کودک است که همواره جزئی از وجود او را به خود اختصاص می ‌دهد. تحرک و جنب و جوش بیشتر کودک، جهان بینی و شناخت بهتر او از دنیا را با خود به همراه دارد. به همین سبب در مواقع قرار گرفتن کودک در محیط ها و فضاهای آموزشی نظیر مهدکودک، ایمن سازی این فضاها یکی از وظایف عمده و اساسی در جهت تأمین امنیت کودک به شمار می آید. لذت بردن کودک از دنیای کودکی خود و کشف کردن دنیای پیرامونش، در پرتو فراهم ساختن محیطی امن و ایمن میسر می گردد. بر همین اساس در جهت آرامش و ایمنی کودک باید تمهیدات لازم و ضروری به نحو مطلوب اندیشیده شود. یکی از تمهیداتی که رابطه عمیق و تنگاتنگ در جهت تأمین سلامتی و کاهش خطرات احتمالی برای کودک دارد، استفاده از کفپوش مهدکودک می باشد.

قیمت تاتامی طرحدار

مشخصات و مزیت های شاخص کفپوش تاتامی مهدکودک

کفپوش تاتامی مهدکودک در تأمین امنیت جسمانی و فیزیکی کودک در محیط های آموزشی و فضای مهد کودک، یکی از عناصر کلیدی و دارای درجه اهمیت بالا محسوب می شود. این مدل کفپوش از فوم نرم، انعطاف پذیر و با دوام ساخته شده است. از آنجایی که علاوه بر تأمین امنیت محیط، جنبه بهداشتی آن نیز نقش بسزایی را ایفا می کند، این محصول از نظر مسائل بهداشتی نیز هیچ گونه عارضه ای را برای کودکان با خود به دنبال ندارد. جنبه بهداشتی این موضوع از آنجایی اهمیت می یابد که پوست کودک از حساسیت زیادی برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن در محیطی آلوده، مشکلات جدی را برای کودک به وجود می آورد. کفپوش مهدکودک به دلیل برخورداری از گواهی بهداشت، از مواد اولیه کاملا بهداشتی و سازگار با پوست بدن کودک تولید و عرضه می گردد. خاصیت ارتجاعی این محصول، یکی از جنبه های شاخص آن به شمار می رود که علاوه بر استحکام و دوام آن، در مواقع برخورد کودک با سطح کفپوش، هیچگونه آسیبی به بدن کودک وارد نمی سازد. این نوع کفپوش ضمن برخورداری از انعطاف پذیری و نرمی قابل ملاحظه، هیچگونه سطح خراشنده و لبه های تیز در بافت خود ندارد. به همین جهت کودک با آسودگی خاطر می تواند بر روی تاتامی فعالیت نموده و به انجام بازی های مورد نظر خود بپردازد. قابلیت شستشو و نظافت کفپوش مهدکودک، یکی دیگر از ویژگی های مورد توجه این محصول قلمداد می شود. به همین منظور برای جلوگیری از انتشار بیماری ها و همینطور تمیز نمودن کفپوش تاتامی مهدکودک از هرگونه آلودگی، به سهولت می ‌توان با شوینده های ملایم سطح آن را تمیز نمود. این محصول موفق به کسب گواهی استاندارد نیز شده است که این موضوع نمایانگر رعایت اصول استاندارد در طراحی و تولید آن می باشد. این مدل کفپوش دارای خاصیت ضد آب بوده و به دلیل وجود آج بر روی سطح آن، از لیز خوردن کودک جلوگیری به عمل می آورد. همچنین در رنگ های متنوع و جذاب ارائه می گردد. مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب محصول هم یکی از جنبه ‌های تاثیر گذار و موثر می باشد که تمایل به سفارش و خرید آن را بیش از پیش افزایش می دهد.با استفاده از کفپوش مهدکودک می توان ضمن ایجاد محیطی امن و ایمن برای کودک، بهداشت و سلامت او را نیز به نحو  مطلوب و شایسته ای تحقق بخشید، تا کودک بتواند با آرامش و آسودگی خاطر در محیط مهد کودک مشغول فعالیتها و بازی های کودکانه شود.

 

موارد کاربرد و استفاده از کفپوش تاتامی مهدکودک

کفپوش مهدکودک علاوه بر کاربرد در محیط‌های آموزشی و تجهیز مهد کودک، در مکان هایی که به نوعی با کودک سر و کار دارند، می تواند یک گزینه ایده آل و مناسب محسوب شود. این مدل کفپوش در سالن ورزشی کودکان هم کاربرد گسترده ای دارد. تأمین ایمنی و امنیت اتاق کودک در پرتو استفاده از این محصول به خوبی محقق می شود. پارک بازی کودکان، یکی از فضاهایی به حساب می آید که ایمن سازی و ایجاد محیطی ایمن در آن حرف اول و آخر را میزند. به همین جهت استفاده از کفپوش مهدکودک برای به حداقل رساندن آسیبها و تأمین امنیت کودک، یکی از گام های تاثیر گذار و حائز اهمیت در این زمینه به شمار می رود. همچنین در سالن های بازی کودکان نیز این محصول حضوری پررنگ و چشمگیر دارد. سالم سازی و ایمن کردن محل های بازی کودکان سبب کاهش احتمال به وقوع پیوستن خطرات و اتفاقات جدی می شود.

تاتمی

در انتخاب کفپوش تاتامی مهدکودک کیفیت و ضخامت آن، یکی از موارد تاثیرگذار و بسیار با اهمیت به شمار می رود. ضخامت کفپوش از آنجایی اهمیت پیدا می کند که وجود این ویژگی در محصول، در دفع ضربات ناشی از افتادن کودک  بر روی سطح کفپوش بسیار تاثیر گذار می باشد. تراکم بالای کفپوش سبب می گردد که علاوه بر دوام و استحکام مناسب محصول، قابلیت ضربه گیری کافی و لازم را نیز داشته باشد. به دلیل ساخت کفپوش مهدکودک از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، فاقد هرگونه مواد سمی و خطرناک می باشد. از این رو در صورت تماس پوست کودک با  سطح کفپوش مهدکودک، هیچگونه حساسیتی در این زمینه با خود به دنبال ندارد. خاصیت ارتجاعی بالای کفپوش سبب افزایش طول عمر آن می شود و سبب از دست رفتن مزیت های تاثیر گذار محصول در طی گذشت زمان نمیگردد. کیفیت کفپوش مهدکودک در اثر شستشو از بین نمی رود. نصب این کفپوش نیز به راحتی صورت میگیرد. لبه های محصول به دلیل طراحی پازلی شکل به آسانی در همدیگر قفل شده و در مواقع نیاز به راحتی از یکدیگر جدا می شود. کفپوش مهدکودک به دلیل برخورداری از وزن مناسب، حمل و نقل و جابجایی آن به سهولت انجام می پذیرد.

درج نظر