X اینستاگرام نيک فوم
کليک کنيد

ویژگیهای مت یوگای مناسب

ویژگیهای مت یوگای مناسب

همانطور که میدانیم برای انجام ورزش هایی مانند یوگا،پیلاتس،ایروبیک و بدنسازی که تماس زیادی با سطح زمین دارند نیاز به یک زیرانداز مناسب است.

زیرانداز یوگا شرکت نیک فوم زیراندازی سبک نرم غیر سمی ضد لغزش و بادوام است، که میتواند مانع از ضربه هایی شود که هنگام ورزش به بدن وارد میشود و موجب درد شدید و حتی کبودی میشود.

از دیگر ویژگی های زیرانداز مت یوگا شرکت نیک فوم باید به تراکم تنظیم شده آن اشاره کرد که باعث قدرت ضربه گیری آن میشود و برای دفع فشار و ضربه های ناشی از ورزش های یوگا و پیلاتس مناسب میباشد.ویژگی قابل تامل دیگر آن پایداری زیرانداز یوگا است که مانع از لیز خوردن روی سطح می شود؛ که این قابلیت با توجه به قدمت بالای 10 سال و تجربه و دانش تخصصی تیم نیک فوم مهیا شده است.

مت یوگا نیک فوم

زیرانداز یوگا و پیلاتس با رویه ای بسیار با کیفیت و ابعادی مناسب ساخته شده است و به علت آنکه در هنگام انجام حرکات یوگا سطح بدن با زیر انداز تماس زیادی دارد بنابراین مواد استفاده شده در ساخت از سازگاری بالا و مواد اولیه با کیفیت می باشد و در مراحل ساخت نظارت های لازم بر روی مسائل بهداشتی آن انجام شده است تا از هر جهت سازگاری را با پوست بدن دارا باشد.

از دیگر قابلیت های آن تولید آن در تمام رنگ ها و قابلیت شستشو که نکته ای بسیار مهم برای این ورزش هست میباشد .

نکته ای دیگر مقاومت در برابر آب میباشد که مانع از نفوذ قطرات عروقی ورزشکاران به آن میباشد و  باعث جلوگیری از خیس شدن و بو گرفتن زیرانداز میباشد.

برای خرید زیرانداز یوگا باید ضخامت و ابعاد موردنیاز مشخص باشد. ابعاد بزرگ‌تر زیر انداز یوگا به ورزشکار آزادی عمل بیشتری می‌دهد. اما باید به محدودیت فضا در باشگاه‌های ورزشی و منزل هم توجه کرد. علاوه بر این حمل یک زیر انداز یوگا بزرگ کار دشواری است. اما ضخامت پد یوگا به‌ شدت حرکاتی که روی انجام می‌شود بستگی دارد. هرچقدر ضخامت مت یوگا بیشتر باشد، ضربه‌گیری بیشتری دارد اما از طرفی ضخامت  زیر انداز یوگا بیشتر مساوی است با وزن سنگین‌تر و حمل سخت‌تر آن.

بنابراین ابعاد و ضخامت تشک زیر انداز یوگا یک مسئله شخصی است که هرکسی با توجه به نیاز خود آن را تعیین می‌کند. مشتریان گرامی می‌توانند پس از انتخاب ابعاد و رنگ، زیرانداز یوگا موردنظر خود را به شکل مستقیم و بدون واسطه با بهترین قیمت خریداری کنند. از مزیت های خرید از شرکت نیک فوم  میتوان به خرید مستقیم از کارخانه و قیمت بهتر با حذف واسطه ها و خرید بی واسطه و همچنین مشاوره رایگان قبل ازخر ید و خدمات مشتریان اشاره کرد.

درج نظر